Daily Mail: Oamenii de stiinta au facut din celule steam dinti. Chiar daca sunt artificiali, acestia sunt la fel de sensibili la durere ca cei reali.

Inventia a fost cercetata deoacamdata pe soareci, insa cercetatorii spun ca in viitorul apropiat acesti dinti vor putea fi implementati si la oamenii si vor aduce multe benefi ... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 405 | Adăugat de: articolenoi | Data: 13.07.2011 | Comentarii (0)

Este un pliosaur, sau "monstru marin" despre care se spune ca ar fi cel mai de temut pradator descoperit vreodata deoarece craniul lui are 2,4 metri lungime.

Fosilele vechi de 155 de milioane de ani au fost gasite accidental in Dorset, Marea Britanie de catre un local colector Kevan Sheehan. Acesta a spus pentru BBC ca a gasit fosilele pe plaja. Nu s-a gandit nici o secunda ca poate fi vorba despre fosilele unui pradator de acum 155 milioane de ani.

Cercetatorii declara ca noua specie de pradator descoperita ar putea avea o lungime de 18 metri, insa nu pot confirma daca este cea mai mare specie.

"A fost, probabil, cel mai mare pradator care a trait vreodata. Daca stati in fata craniului va puteti imagina aceasta fiara enorma uitandu-se la dumneavostra. Doar gandidu-va ... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 463 | Adăugat de: articolenoi | Data: 11.07.2011 | Comentarii (0)

Din cele mai vechi timpuri si pana in prezent au avut loc descoperiri. Pe marginea acestor descoperiri am cazut de cuviinta ca trebuie realizat un top al celor mai importanti 10 exploratori ai lumii.

1. Fernando Magellan (1480 - 1521)

Fernando Magellan era de origine portugheza si provenea dintr-o familie de nobili. La doar 25 de ani fusese inrolat in flota regala, iar mai tarziu ajungea cel mai mare explorator al lumii, deoerece el descoperise drumul vestic catre India prin stramatoare din sudul Americii care ii poarta astazi numele.

De cand s-a inrolat in flota regala, Fernando Magellan a participat la mai multe expeditii in India si Africa. El mai ... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 890 | Adăugat de: articolenoi | Data: 02.07.2011 | Comentarii (0)

Moartea marelui poet şi dramaturg William Shakespeare rămâne încă un mister, la 400 de ani de la dispariţia acestuia. Mânat de ceva bănuieli că scriitorul englez obişnuia să fumeze marijuana, un antropolog sud-african a cerut dezhumarea creatorului Julietei... citeste tot articolul
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 386 | Adăugat de: articolenoi | Data: 29.06.2011 | Comentarii (0)

pravda.ru: O echipa de antropologi au gasit morminte misterioase intr-o jungla in apropiere de orasul Kigali Ruanda (in Africa Centrala). Ramasitele apartin unor creaturi gigantice, care se aduc cu omul. Seful echipei de cercetare este de parere ca aceste ramasite ar putea fi ale unor vizitatori de pe alta planeta care au murit din cauza unei catastrofe.

In cele 40 de ... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 409 | Adăugat de: articolenoi | Data: 25.06.2011 | Comentarii (0)

Pravda: Potrivit acestor calcule, la Big Bang au luat nastere 10 la puterea 1016 universuri. Asadar este posibil ca ele sa se fi dezvoltat unul in interiorul celuilalt, iar planeta noastra nu ar face exceptie. Astfel, exista posibilitatea ca un alt pamant sa fie ascuns in interiorul Pamantului.

Aceasta teorie era foarte vestita in Antichitate. Inteleptii din acele vremuri credeau ca in interiorul planetei noastre exista o lume ce este locuita de cre ... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 468 | Adăugat de: articolenoi | Data: 22.06.2011 | Comentarii (0)

Pasagerii viitorului vor avea parte de o cabina de pilotaj prin care se va vedea orice. Acest tip de transport, cu cabina "inteligenta" si jocuri interactive, ar putea deveni unul obisnuit, peste aproximativ 40 de ani, in 2050.

Conceptul a fost realizat in Londra de catre compania Airbus si a fost dezvaluit aseara intregii lumi.

clasele "business" si "economic" vor fi inlocuite, in fata, de zone pentru relaxare si un bar complet dotat pentru socializare, scriu jurnalistii de la Daily Mail.
... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 440 | Adăugat de: articolenoi | Data: 14.06.2011 | Comentarii (0)

livescience.com
: Sa ne asteptam la veri insuportabil de calde, daca nivelul poluarii continua sa creasca, iar efectul de sera devine din ce in ce mai accentuat. Tropicele si emisfera nordica vor cunoaste schimbari climatice ireversibile in urmatorii 20-60 de ani.

In cadrul unui studiu ce urmeaza a fi publicat in cursul acestei luni in revista "Climate Change", cercetatorii de la Universitatea Stanford au ajuns la concluzia ca multe regiuni tropi ... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 407 | Adăugat de: articolenoi | Data: 09.06.2011 | Comentarii (0)

Astronautul american, David Martines, sustine ca a descoperit ceva senzational pe planeta marte ce poarte confirma existenta extraterestrilor.

Americanul spune ca a facut aceasta descoperire cu ajutorul unei poze realizate prin intermediul Google Earth.

La prima vedere poti spune cu certitudine ca este vorba doar despre o pata de lumina, austronautul sustine ca este vorba despre mult mai mult, adica despre o statie extraterestra.
Iar pentru a fi si mai aproape de adevar in ceea ce sustine, a dat si coordonatele la care se gaseste misterio ... Detalii... »
Categorie: Stiinta | Vizualizări: 400 | Adăugat de: articolenoi | Data: 06.06.2011 | Comentarii (0)

Cercetatorii de pe intreaga planeta sunt atrasi de proiectul care urmneaza sa se realizeze in Romania la Magurele. Este vorba despre realizarea celui mai mare laser care poate teleporta.

Daca acest lucru se va realiza, localitatea din judetul Ilfov va atrage anual mii de cercetatori si oameni de stiinta din intreaga lume, care vor veni sa foloseasca cel mai mare laser din lume.

Puterea acestui laser este incredibila, deoarece este de o suta de mii de ori mai puternica decat centralele nucleare si termocentralele.

"Unul dintre fenomenele extraordinare care se produce este ca actionand cu acest fascicul extraordinar de puternic , particulele din care sunt ... Detalii... »