11:29 AM Salonul Auto de la Frankfurt - Capitala auto a toamnei 2011 | |
Salonul Auto de la Frankfurt este cu siguranta unul dintre cele mai importante evenimente din industria auto a anului. Desi nu se poate spune ca industria auto si-a revenit, constructorii se straduiesc sa lanseze noi modele care vor aduce companiile mai departe. Opel a adus in standul sau mult asteptatul model pentru tineret Opel Astra GTC. Aflata la a doua generatie, versiunea mai sportiva a compactei Opel se distinge printr-un aspect estetic mai dinamic si o silueta mai apropiata de un coupe. Cu toate acestea, mentine suficient confort pentru persoane. Pentru inceput va fi disponibila o gama de motorizari intre 100 si 180 CP. Tot Opel a venit cu Zafira Tourer. Monovolumul de familie propune nu mai putin de sapte locuri si promite motorizari ecologice, in trendul actual. Pentru ca se inscrie in continuare in topul constructorilor ecologici, Opel propune si prototipul RAK-e. In fapt, este vorba despre un vehicul 100% electric cu doua locuri dispuse in tandem (pasagerul in spatele soferului). Masina, foarte ingusta, este perfect adaptata mediului urban si promite un consum de energie electrica de aproximativ 1 euro/100 km. Civilizatia Japoneza Honda este un alt producator care a promis ca va aduce anul acesta o noua generatie a binecunoscutei sale compacte Civic. Dupa ce la inceputul anului a fost prezentata versiunea americana la Salonul Auto de la Detroit, acum vin cu modelul european. Acesta va fi in continuare un hatch-back si va pastra elementele-cheie care au facut din compacta lor un top-seller al mercii. Noua generatie Civic, a noua, va fi produsa exclusiv in versiunea de caroserie cu cinci portiere si va avea, pentru Europa, doua motoare cu benzina si doua turbodiesel. Fanii marcii vor trebui, astfel, sa renunte la Type-R sau de la Sedan, doua modele si la noi in tara. DC100 Cunoscutul constructor de masini de teren Land Rover a venit la Frankfurt cu un prototip care a incendiat instantaneu toate forumurile fanilor marcii din lume: DC100. Creat pentru a prefigura viitoarea generatie Land Rover Defender, prototipul pare mai degraba desprins din lumea SF si mult prea departe de ceea ce ar fi trebuit sa fie un Defender. Chiar daca pe site-urile oficiale se declara ca masina va fi dotata cu tehnologii avansate pentru teren accidentat, jantele de 22 inchi nu au reusit sa convinga pe nimeni ca un astfel de model chiar va putea ataca pantele abrupte. Dar, sa nu uitam, este vorba despre un prototip si in functie de reactii va fi produs si modelul de serie. Momentan insa reactiile nu sunt tocmai favorabile. Autor: Revista Kaufland | |
|
Total comentarii : 0 | |